vrijdag 13 mei 2011

Gelukkig, Blogger doet het weer! Het is nog best wel frustrerend om niet zodra je dat wil te kunnen checken op bezoekers en reacties, maar nu kan ik weer rustig verderbloggen. Vandaag weinig bijzonders meegemaakt, behalve bijna te laat komen bij Engels (wat is dat toch met mij!?) omdat we besloten dat we toch altijd veel te vroeg terugkomen op school na gym en dus best eens wat later wegkonden. Nou, dat betekende dat we dit keer de school binnenrenden op het moment dat nét de deur van het lokaal openging, al moet ik erbij zeggen dat we nou ook weer niet zo veel later weggingen (vijf, tien minuten misschien?) maar kennelijk stond dat stoplicht écht heel lang op rood. Verder ben ik vooral bezig met mijn op hande zijnde verjaardag- ik denk dat ik daar al best veel over heb verteld ondertussen, maar goed- want maandag word ik zestien, yeah. Op een maandag, minder yeah. Dan ben ik namelijk pas om half vijf thuis, blegh. En mijn laatste uur is ook nog eens Duits, een uur waarin ik in mijn eentje helemaal vooraan zit, ook heerlijk. Maar ach, ik ben dan toch zestien en jarig, wat maakt het ook uit. En ik ga een grote zak Celebrations kopen om uit te delen, dus dat wordt helemaal leuk.
Fijn weekend iedereen, trouwens!

1 opmerking:

  1. wel balen dat je net een lange schooldag heb op je verjaardag! maar idd, gewoon een feestje bouwen op school ;D
    zz

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!