maandag 16 mei 2011

Roses and presents

En vandaag was het dan eindelijk zo ver: Ik ben nu officieël zestien jaar! Ik heb me vandaag nog maar niet meteen bij het ontbijt op de drankkast gestort, maar ja, dat kan ik nu toch wel ongeveer de rest van mijn leven doen. Ik ben vooral bezig geweest met het eten van taart, chips, toastjes met eiersalade en Celebrations, wat natuurlijk ook niet verkeerd is...




  
Wat ik heb gekregen? Een eigen spiegelreflexcamera. Ja echt, en ik ben er echt suuuuperblij mee! Het is praktisch dezelfde als die van mijn moeder die ik tot nu toe altijd voor mijn blog heb gebruikt, dus dat is wel zo praktisch. (Al kan ik me voorstellen dat het nog wel eens verwarrend kan gaan worden)
Een paar foto's die ik ermee heb gemaakt:

 


 

  

   

  

1 opmerking:

  1. GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD. :3
    & wat een geweldig cadeau (:

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!