dinsdag 31 mei 2011

Terug in de tijd

Morgen gaan mijn mede-vierdeklassers en ik een aantal eeuwen terug de tijd in; we hebben dan namelijk de zogeheten Grote Dionysia, een soort van Grieks-theater-tragedie-ding dat onze school organiseert voor de vierdeklassen. Ons Latijncluster heeft een verhaal over een zwerver die een voorspellende gave krijgt, en ik speel de geweldige rol van een collega-zwerver.  En daarnaast mag ik liedjes gaan zingen in het koor- mijn stem is echt zó mooi, maar niet heus. Gelukkig sta ik daar niet alleen maar met iedereen die even geen andere rol had, en ik zing vrij zacht dus dat komt wel goed. Helaas is ons cluster als laatste aan de beurt en moeten wij vijf tragedies lang in het 'amfitheater' (een paar blokken beton die ik volgens mij wel eens eerder in een stukje heb beschreven) zitten wachten tot een uur of 12. Ik hoop trouwens maar dat het morgen niet regent, want daar staan we dan in ons tafelkleed te acteren.. Maar goed, ik zal morgen waarschijnlijk wel iets over mijn bevindingen vertellen, dus wens me succes en tot dan!

1 opmerking:

Dankje voor je reactie!