maandag 2 mei 2011

In mijn toilettas

Aangezien ik het wel zo handig vind om een paar autoposts te maken voor tijdens mijn afwezigheid, en ik nou niet bepaald zo veel te vertellen heb dat ik er autoposts mee kan vullen, leek het me wel leuk om te laten zien wat ik meeneem op reis. Dus ziehier: mijn toilettas.

Met alles erin

Alles bij elkaar

Clipje en twee schuifspeldjes (Hema), getinte lippenbalsem die ik als een soort van crème-blush gebruik (Bourjois), grijsbruine oogschaduw (MNY) en een elastiekje (?).

Reistubetje tandpata van Zendium, Maybelline Superstay-foundation, Lipsmacker in de smaak 'Pink vanilla sugar' (hij ruikt naar snoepspekjes, jum), grapefruit-mandarijnparfum van Sephora, roze tandenborstel, ergens in Duitsland gekocht geloof ik, oogschaduwkwastje van de Hema, the Colossal mascara van Maybelline, Maxfactor 'sheer gloss balm' en een oogschaduwbasis van Catrice. Mijn toilettasje is van de Hema Jip & Janneke-lijn.

De sheer-gloss-balm. Dit wordt niet opeens een beautyblog ofzo, maar ik vind beauty zelf gewoon heel leuk en dus laat ik het af en toe op mijn blog voorbijkomen.


En als we dan toch op de make-uptoer gaan: een swatch van bovengenoemde sheer-gloss-balm. De kleur heet trouwens 'coral'.

Parfumspray..

En de oogschaduw. Helaas is het dekseltje eraf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!