woensdag 4 mei 2011

In mijn handtas

En nog maar een tas-artikeltje... Ik vind artikeltjes over mensen hun tassen zelf altijd heel leuk om te lezen, dus hopelijk vinden jullie het ook een beetje interessant :)

De tas (H&M)


De sleutelhanger die eraan zit is volgens mij van de Hema. Ik heb hem eraan gehangen omdat, vraag me niet waarom, het hengsel er telkens vanaf viel. Behalve dat kleine minpunt is het een prima tas.

Alles erin

En wat ik bij me heb: een oplader, oortjes, portemonnee (H&M Divided), brillenkoker met bril, spiegeltje, Vaseline met cacaoboter, druivensuiker, potlood (Hema), mobieltje (Sony Ericsson) en Stimorol-fusion kauwgum.

Ja, ik heb dus een bril! Mijn ogen zijn niet zo heel slecht, ik gebruik hem vooral voor tv-kijken en het bord lezen in de klas, vandaar dat hij in een brillenkoker zit in plaats van op mijn hoofd.

En het blikje Vaseline. Ik hou van onaangeraakte lippenbalsem-oppervlakten, en van de geur van deze lipbalm.

Omdat ze niet in mijn handtas pasten, zitten er in het voorvak van mijn rugzak nog 3 tijdschriften en een notitieboekje. Inmiddels zijn er nog maar 2 tijdschriften, want het middelste ('Blad') kreeg ik er gratis bij, en was wel leuk maar werd een beetje te zwaar, vond ik.

Twee pagina's uit mijn notitieboekje, dat trouwens van de Hema is.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!