zaterdag 10 september 2011

Holy shit, ik moet echt even mijn blog wat beter gaan bijhouden. Maandag? Geen tijd. Dinsdag t/m vrijdag- geen inspiratie of niet voldoende inspiratie. Zaterdag: ohja, de laatste post is al bijna een week geleden. Seriously, gebeurt er zó ontzettend weinig? Of ben ik gewoon te lui om er een aardig verhaal van te maken? Anyways, deze week was inderdaad niet erg bewogen ofzo, behalve dan de regenbuien waar we door werden geteisterd in contrast met het warme weer van vandaag, maar ehh, dat was vorige week ook al zo, geloof ik. Oh, en ik heb mijn schoolfoto gekregen. En guess what? Ik sta er op als een slaperige hamster! Met dit keer als charmante toevoeging een opgetrokken wekbrauw. Huh? Ik kán nieteens mijn wenkbrauw optrekken, in ieder geval niet zonder mijn andere oog heel raar dicht te knijpen, wat op de foto niet het geval is. Maar goed, het had erger gekund. Verder hebben M.  en ik bewezen dat op een doordeweekse dag logeren wel degelijk functioneert- keurig om 11 uur het licht uit, om 7 uur op en om 10 over 8 op school. Ouders, your argument is invalid.

2 opmerkingen:

  1. Haha, volgens mij hebben jullie niet normaal veel wilskracht als om 11 uur het licht uit was :p Ik heb ook bijna schoolfoto, ik zit nu al in de stress haha :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, tja bloggen is inderdaad een hele last als je geen inspiratie hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!