zaterdag 24 september 2011

Geshopt

Vandaag ben ik de stad in geweest om héél veel inkopen te doen; over een week ga ik namelijk met de helft van mijn jaar (de andere helft gaat een paar dagen later) naar Rome! Juist, na meer dan vier jaar wachten is hét moment van de middelbare schooltijd dan eindelijk aangebroken; de Romereis. En daarvoor had ik nog een hoop nodig, maar ik zal jullie niet vervelen met reisflesjes shampoo en blarenpleisters, ik ga het hebben over mijn nieuwe schoenen...

Wait for it..

Jaaaa! Schoenen!!


Voor de oplettende lezer: ja, dit zijn inderdaad min of meer de schoenen uit deze post die ik een tijdje terug wilde. Ik heb dus nogal lang gewacht tot de aanschaf van dit paar, want ja, er waren gewoon zoveel andere leuke schoenen die ervoor in de plaats kwamen. Maar vandaag kwam mijn moeder met het idee dat het hebben van een extra paar (waterdichte) loopschoenen voor in Rome wel handig zou zijn- mijn Asics zijn mijn standaard reisschoenen maar ongeveer zo waterdicht als een spons, net als mijn Allstars (die trouwens na een halve dag lopen toch niet meer lekker zitten) en mijn H&M bloemetjesschoenen (waarvan ik dat ook vermoed). Mijn lievelingsschoenen, cowboylaarsjes van de Dolcis, lopen heerlijk, maar ik denk dat ik daar wel anders over ga denken als ik een dag lang met die houten hakken en zolen op oude stenen heb rondgestampt (niet dat ik stampvoet ofzo, maar het klinkt en voelt wel zo). Dus, welke optie blijft er over (naast ballerina's, maar die zijn voor als het boven de 25 graden wordt)? Nieuwe schoenen!


Omdat ik vandaag een jurkje aanhad (H&M Divided, al is -ie van vorig jaar dus ik betwijfel of hij nog verkrijgbaar is) heb ik de schoenen daar maar bij aangedaan voor op de foto. Niet de meest charmante combi, maar ik vind het eigenlijk wel leuk. Niet dat ik ze snel bij schattige roze jurkjes aan zou doen ofzo, maar zoiets straks heeft dan wel weer net iets, vind ik.


Dan heb ik ook nog iets compleet onnuttigs gekocht, maar omdat het wél ontzettend leuk en cute is laat ik het toch maar even zien.

O my god.. Frisdrankblikjes-lippenbalsem..

Met zelfs een zogenaamd lipje bovenop de dopjes!

Lemonade, Cherry Cola en Cola

Ahh, en het ruikt ook nog eens zo lekker! Niet supersterk dat er een hele colawalm uitkomt, wat ik stiekem wel een beetje jammer vind aangezien ik echt bekend sta als degene met de lipbalm-walm om zich heen ('Hee, ik ruik snoepjes/chocola/...!' 'Ehh, haha that would be me...'), maar goed, ik vind het zo ook wel prima, want ik wil mensen ook weer niet lastig vallen met geurende lippenbalsem, haha.

Al met al ben ik dik tevreden met de resultaten van deze shopping-middag. De schoenen zijn van het merk HUB en heb ik gekocht bij de Invito, de lipbalsems komen van Accessorize en heb ik bij de V&D gehaald.

2 opmerkingen:

Dankje voor je reactie!