woensdag 21 september 2011

UCO (Unidentified Clothing Object)

Is het een.. ridder? Is het een.. haring? Is het een.. alien in een ruimtepak? Nee, het is Stella in haar nieuwe trui! Jep, de beige trui met zilveren overspray van de H&M is ongetwijfeld één van mijn meest bijzondere kledingstukken. Toen ik hem twee weken geleden voor het eerst aanhad waren we al aan het bespreken waar hij allemaal op lijkt, maar ook nu blijft het een bron van fascinatie vage opmerkingen. Zoals vanochtend aan het ontbijt, met mijn vader: 'Hé Stella, je hebt een leren rokje aan!' 'Ja pap, en een soort van maliënkolder *haha*' '*haha* Daar komt ridder Stella aan!'. Juist. Maar goed, ze hebben wel gelijk; het is best een rare/veelzijdige trui. Dus hier komt één van mijn meer.. ehh.. geïnspireerde en creatieve fotoshoots.

Snel! Trek je houten zwaard en vecht mee in het grote crappy gephotoshopte leger!

Finding Nemo Stella en een of andere vissenknuffel

Oehh, mijn intergalactische waterpistool schiet roze lazerstralen af!



Dus, samengevat: ik hou van deze trui. (Trui en rokje van H&M, ketting op de 2e foto van Accessorize)

1 opmerking:

  1. haha leuke foto's

    dat is het mooiste visje van de zee! die ken ik nog van vroeger :'D

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!