vrijdag 30 september 2011

Viva la Roma!

Aww yeah, morgen vertrek ik om HALF ZEVEN naar Rome een of ander skioord in Zwitserland, maar daarna gaan we toch echt door naar De Eeuwige Stad. Er zijn duizenden, nee tienduizenden dingen waar ik me druk om maak (heb ik alles wel bij me? Ook dit en dat? En hoe zit het dan als....? En naast wie moet ik in godsnaam gaan zitten in de bus, mijn beste vrienden zitten in de andere bussen!? En heb ik niet veel te veel handbagage? AAARGH), maar hopelijk/waarschijnlijk loopt het allemaal wel los en ga ik gewoon een hele leuke tijd hebben. Het enige waar ik nu voor moet zorgen is dat ik er niet te veel over nadenk, want dan slaap ik vannacht niet, en als er één ding is dat je niet wil is dat wel niet kunnen slapen als je de volgende dag om half zes je bed moet verlaten. Nou, tot 14 oktober iedereen, ik ga véél foto's maken, maar verwacht niet dat ik die meteen online zet als ik aankom aangezien ik waarschijnlijk doodop ben (aan de andere kant heb ik dan 24 uur lang in een bus doorgebracht, inclusief 's nachts, dus al te moe kan ik niet zijn). Dan ga ik nu langzaamaan afscheid nemen van mijn tv, computer, kat, konijnen, tuin, kamer, huiskamer, badkamer, privacy, nachtrust en ouders- see you later.

1 opmerking:

  1. Hoop alsjeblieft niet dat je kan slapen die 24 uur op een bus. Dat gaat niet. Niet. Is het niet door het lawaai om je heen, dan wel doordat het ongelooflijk ik-krijg-kramp-en-wil-hier-wegslecht zit. Maar heeeel veel plezier! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!