maandag 19 september 2011

Niet zomaar een maandag

Weten jullie wat voor dag het vandaag is? Nou?
*De eerste verjaardag van Bows and Stars!!!*
Jaja, dat het alweer zo lang geleden is dat ik deze blog startte! Al zal ik niet met het onnoemelijke cliché komen van 'het lijkt wel gisteren dat ik op 'blog maken' klikte..' want het lijkt helemaal geen gisteren. De blog-tijd is snel voorbij gegaan, dat wel, maar er is in de tussentijd toch wel een hoop veranderd. En die veranderingen heb ik met jullie doorgebracht. Niet dat ik ze allemaal expliciet hier uit de doeken heb gedaan, maar ik kan wel artikelen uit bepaalde perioden van het afgelopen jaar aanwijzen, of de artikelen die ik maakte op voor mij dagen waarop er dingen veranderden. Ik weet nog de allereerste posts, die mij vooral lieten zien in een spijkerbroek en met Uggs of gympen aan, en latere posts, waarin ik steeds vaker mijn jeans inruilde voor rokjes en shorts. De post over 3 oktober en milkshakes, de post over de 100e post, de post over Pasen, de post over Kerstmis.. Allemaal herinneringen die nu op internet te lezen zijn. En herinneringen die ik nu even op ga halen; klaar voor een paar B&S-momentjes?


Zoals er al staat: het allereerste bericht op mijn allereerste blog


Één van mijn eerste outfitfoto's

En één van mijn favoriete onderwerpen: herfstweer


Dit knipsel komt uit dit artikel- en het grappige is dat er ongeveer elke week wel iemand is die op mijn blog terechtkomt door te zoeken op 'waar vind ik mijn </head>-tag'.


De eerste header! Jeetje, ik was al bijna vergeten hoe hij eruitzag..


Enn de tweede header!


En daar is -ie dan; mijn eigen spiegelreflex, gekregen voor mijn zestiende verjaardag.

En meteen kon ik mijn vernieuwde kledingstijl vastleggen...

En mijn lieve kat

En uiteraard ook mijn konijnen, altijd even supportive en gewillig om op de foto te gaan

..Of om de camera te besnuffelen, natuurlijk.


Zo, dat was even een vogelvlucht door mijn blog-jaar. Ik ben nog steeds ontzettend blij dat ik er één ben begonnen, en ik wilde bij deze iedereen die ooit gecomment heeft, die ooit op 'volgen' geklikt heeft, die ooit positief commentaar heeft geleverd en iedereen die dit gewoon leest nog even heel erg hartelijk bedanken, het is elke keer weer super om te zien dat ik er een volger of reactie bij heb!

2 opmerkingen:

  1. Bonne anniversaireeee:P
    Oftewel gefeliciteerd met het 1-jarige bestaan van je blog;)
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!