woensdag 2 maart 2011

Volkomen inspiratieloos

Ik moet vandaag van mezelf eigenlijk iets schrijven aangezien ik dat al twee dagen niet heb gedaan, maar eigenlijk heb ik net als gisteren en eergisteren niets om over te schrijven. Behalve dan dingen die voor jullie mogelijk niet erg interessant zijn, zoals mijn rare stem die maar blijft aanhouden (als ik lach klinkt het als 'huh he huh he!' in plaats van 'ha ha ha'), en dat ik zo blij ben dat de winter nu voorbij is, ook al valt dat nog niet echt te merken, en dat ik zin heb in weekend, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het enige 'interessante ding' dat is voorgevallen is een generale toneelrepetitie van gisteren (misschien herinner je je nog iets van vorig jaar over een Frans toneelproject waar ik aan meedeed, en anders weet je dat bij deze), waarbij N, M, ik, en misschien nog een paar anderen als enigen in toneeloutfit waren gekomen. En ja, we moesten 17e-eeuwse soldaten voorstellen, dus stonden we daar met een te groot overhemd van onze vaders, tussen alle anderen die gewoon in spijkerbroek en t-shirt liepen. Goed, genoeg daarover. Niet dat er iets anders is waar ik nu over kan gaan vertellen, maar goed.

3 opmerkingen:

  1. whahah ja dat was súúúpercool! :P
    maandag wordt leuk! ik zal me inhouden... ;)
    xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaa... kwou dat ik er ook bij kon zijn .. :(
    maar ik kom natuuurlijk kijken XD

    oja... en anoniem.... succes met dat laatste :O

    XD

    XXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is het nou eigenlijk gelukt met dat laatste??

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!