vrijdag 21 januari 2011

Help!

Sinds een paar maanden heb ik opeens iets met schoenen- ik ging de derde klas binnen met, ik denk 3 paar, en inmiddels is dat 7 paar geworden (miskopen en kapotte gevallen daar gelaten, daar heb ik een hele kast vol van). Maar nu is mijn probleem dat ik er meer wil, en dan doel ik vooral op laarzen met een sleehak. Ik weet niet wat het is, want ik kan pumps en stiletto's makkelijk voorbijlopen, maar zodra ik een sleehak ontwaar móet ik voor de betreffende winkel blijven staan. Gisteren was die betreffende winkel de Sacha, waar ik deze beauties zag:
Oké, ze zijn bijna precies dezelfde kleur als de laarzen die ik al heb...
...Maar wél ongeveer twee keer zo lang, en ik wilde nog graag een paar hoge laarzen hebben (deze gaan volgens de site tot over de knie ), en ze zijn er nu eenmaal niet in andere kleuren.
Gelukkig voorziet de Invito me van een plan B :
Ik weet niet precies hoe lang de schacht van deze is, maar niet al te kort, lijkt me. De beide paren kosten hetzelfde (€ 119, misschien wat veel, maar voor een goed paar schoenen heb ik het wel over), dus dat is het punt niet. Welke zal ik kiezen? De übercoole overknee-laarzen of de klassieke zwarte? Help! 


2 opmerkingen:

  1. Ik vind de zwarte mooier, denk ik.
    Ze hebben een elegantere voet, om het maar zo te zeggen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey,
    ik denk dat je gelijk hebt, de zwarte vind ik ook mooier. En als je al een paar schoenen (laarzen) hebt in de andere kleur, is het misschien verstandiger om de zwarte te kiezen.
    Heb je ze eigenlijk allebei wel eens gepast? Misschien is dat wel slim om te doen, want dan weet je ook welke bij jou het mooiste staan.
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!