dinsdag 28 december 2010

Shopping-wishlist

Hmm, er is nog één ding dat ik niet snap van Analytics; waarom zie ik alleen maar de statistieken van gisteren? Heel leuk dat ik dat ook weet, maar nu wil ik wel eens zien wat er vandaag is gebeurd. Zucht.
Verder ben ik daarnet de stad in geweest, en nu heb ik weer wat nieuwe dingen op mijn wishlist staan:

















 Tegen dingen met strikken erop zeg ik nooit nee.
 (H&M, €7,95)





Een leren jasje met een soort fluffy kraag lijkt me echt een ideale combinatie van stoerheid en schattigheid...
(Only, €99,95)










En, bijpassend bij het fluffy randje aan mijn gedroomde nieuwe jack, deze mocassins. Ik zag ze al op vakantie in Duitsland, maar gelukkig kan ik ze ook hier kopen, namelijk bij de Pro voor €99,99, en je hebt ze ook nog in andere winkels zoals de Invito en dergelijke. (Het merk is trouwens Hub Footwear)

En wat me ook leuk leek is een outfit met zwarte shorts en dan een maillot eronder, ik heb wel leuke shorts gezien bij de Lady Sting, maar daar heb ik geen plaatje van, net als van de leuke blazer met panterprint-voering die ik bij de H&M zag, die zou ik ook wel willen hebben. Ik ben niet echt een liefhebber van panterprint, maar zo'n subtiel omgeslagen mouw met panterrandje lijkt me wel wat. Verder is hij getailleerd, wat ik wel fijn vind omdat de meeste blazers recht naar beneden vallen.
 Hoe dan ook, op http://www.hm.com/ vond ik de 'Fashion Studio' waar je een eigen look kunt samenstellen met H&M kleren. Hier is mijn creatie:

Een vergelijkbaar jasje, truitje met strik dat reeds in mijn kast ligt, shorts, maillot en laarsjes die ook vergelijkbaar zijn met een paar dat ik heb.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!