zondag 30 januari 2011

Shoplog

Vrijdag zijn D. en ik na school de stad in geweest, en ik wilde onze aankopen natuurlijk graag met jullie delen, dus kijk mee voor de foto's!

Kersenshirt, kanten jurkje met daarop 3 lippenbalsems, snoepzak, wit kersenshirt en duivenrokje. Het witte kersenshirt is van D., de rest is allemaal van mij, haha.

Ik vind de print echt zo schattig!

En om over deze print nog maar te zwijgen...


Jellybeans @ de Etos!


En de drie lipbalms, de watermeloen en granaatappel komen van De Tuinen, en het tubetje is van het Kruidvat, het merk is Essence. Mini-reviews staan erboven, ze zijn alledrie erg fijn, de watermeloen en de gloss ruiken echt heel lekker, de granaatappel ruikt niet echt ergens naar, maar is wel het handigst (want in een stick). Het blikje en de stick kostten samen 6 euro en de gloss kostte 1 euro, dus erg duur is het ook niet!

De kleren komen trouwens allemaal van de H&M, en ik ben er erg blij mee, want een kanten jurkje en een rokje stonden al lang op mijn wishlist, en shirtjes met schattige prints vind ik altijd leuk. Ik ben dus weer even voorzien (alhoewel, ik wilde ook nog een ketting hebben, en een nieuwe maillot...), wat zijn jouw must-haves?

1 opmerking:

Dankje voor je reactie!