dinsdag 22 maart 2011

Birds in the sky






Sinds gisteren is het officieel lente. Woeehoee! Ik fiets zo'n beetje elke dag in zomerrokjes (wel een beetje gênant af en toe, met die wind) met de dunste maillots die ik kan vinden, of ik loop zonder jas met alleen een vestje en Allstars in plaats van mijn winterlaarzen. Daarom heb ik vanmiddag ook een paar foto's gemaakt, met daarop bijna onzichtbare vogels (zie je die vage grijze stipjes in het midden?) en de boom in mijn tuin die ik volgens mij bij de vorige lentefoto's ook al liet zien, maar goed, het is best een grote boom dus af en toe komt hij nou eenmaal op een foto. Goed, ik ben dus best wel nogal heel erg tamelijk blij dat het lente is. Zondag wordt het ook nog eens zomertijd, en dan hebben we helaas weer een uur minder, maar ach, je moet iets over hebben voor de zomer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!