zaterdag 5 maart 2011

Lente?


Jurkje: Bijenkorf, vestje: H&M, shorts: H&M, maillot: Hema, schoenen: Bullboxer



Vandaag was het nog niet echt warm ofzo, maar ik had zin in een jurkje, dus pakte ik deze van de Bijenkorf die ik ooit kocht maar niet echt heb gedragen. Helaas was hij iets te kort om zo te dragen, dus heb ik er shorts onder gedaan. Uiteraard mogen ook een vestje en een maillot niet ontbreken zolang de temperatuur zo laag blijft. Verder stond ik vandaag in de V&D en wilde ik bijna een nieuwe tas gaan kopen. Bijna, want ik ga altijd op het laatste moment aan dingen twijfelen (Is het niet te duur? Heb ik het wel nodig?), dus nu heb ik nog steeds geen tas. Wel heb ik eindelijk mijn Polaroid uitgeprobeerd, en het werkt1 Ik heb nu 2 zwart-witfoto's van mijn ouders, als ik nog een keer een blogwaardige foto maak krijgen jullie hem uiteraard te zien.

1 opmerking:

Dankje voor je reactie!