dinsdag 8 maart 2011

Tictac @ de zon

Ik ben de laatste tijd niet echt actief geweest als blogger, maar als het goed is heb ik deze week weer wat meer tijd. Gisteren was de uitvoering van het toneelproject waar ik aan meedeed, en het was echt heel leuk! Ik had niet superveel tekst, maar was wel vrij vaak op het toneel, dus ik vond het goed. Volgend jaar ga ik zeker weer meedoen!

En hier nog even een foto van iets dat mij zondag (terwijl ik eigenlijk wiskundehuiswerk deed, zoals je kunt zien aan mijn ruitjesschrift) opviel, namelijk mijn Tictacdoosje in de zon. Ik zie nu trouwens ook een soort van vage weerspiegeling van mijn etui (de groen met roze vlek), ik wist niet dat mijn tafel zo glimmend was eigenlijk.. Nouja, de kern van de foto is dus: de zon schijnt weer, jee!

1 opmerking:

Dankje voor je reactie!