woensdag 9 maart 2011

Woensdag

Zo, we zijn weer over de helft van de schoolweek, altijd weer een fijn idee. Woensdag is helaas de zwaarste dag van de week (8:20 tot 16:15 op school zitten), en om dat te verlichten zijn J. en ik vanmiddag maar een milkshake gaan halen in ons tussenuur, beter bekend als Milkshake Middag. We namen een schattige lichtroze spekjes-milkshake, die uiteraard erg lekker was, maar dit terzijde. Verder ben ik erachter dat een lerares van mij mogelijk héél dicht bij mij woont, net als 2 andere docenten trouwens. Waarom is mijn buurt zo aantrekkelijk voor leraren? Ik zou het niet weten, maar goed, het is niet ver van school en best een leuke buurt. Oké, genoeg over mijn buurt. Nu ga ik maar tv kijken, en hopelijk heb ik morgen dan wat interessanters te melden...

2 opmerkingen:

  1. suuuuuupercool... ik ga ook bij jou in de buurt wonen... :P jammer genoeg woont de sf nogal verspreid... :(
    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohjee... welke leraar heb je nu ontdekt??
    hihi idd.. hele aantrekkelijke lerarenbuurt is dat dan XD
    bof jij ff :P
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!