zondag 27 maart 2011

Shoplog

Vreemd genoeg ben ik erin geslaagd om in één weekend mijn complete wishlist af te werken, en het leek me wel even leuk om mijn aankopen met jullie te delen.

Alles

Mijn broek! Hij is een stuk feller van kleur dan de oorspronkelijke van de H&M en is wat meer oranje, maar dat is juist wel leuk, vind ik. Deze komt van de Pimkie, een winkel die ik op vakantie al vaak ben tegengekomen, ik ben er alleen nooit naar binnen gegaan, en nu ik er ben geweest vraag ik me echt af waarom niet. Voor de ontdekking van deze winkel ben ik Elle erg dankbaar, want als zij er niet over had geblogd was ik er waarschijnlijk nooit gaan kijken.
Aangezien het toch uitverkoop was, heb ik ook maar een tweede broek meegenomen. In het felle licht van de flitser lijkt het een gewone witte broek, maar als je die flitser uitzet..

... heeft hij opeens een bloemenprint! Ik vind het het echt een hele leuke broek, die bloemen doen me een beetje denken aan verbleekt bloemetjesbehang in een 18e-eeuws paleis. En ik hou van 18e-eeuwse paleizen, dus dat komt mooi uit :)

Nog een keer de broek

En een ander leuk shirtje van de Pimkie, met een grappige print.

Je begrijpt vast wel waarom ik deze wilde hebben... (ook van de Pimkie)

Hier is niet echt iets bijzonders aan ofzo, het is gewoon een zwart stretchrokje van de H&M. Ik had alleen nog geen normaal zwart rokje, dus vond ik het wel eens tijd worden om er één aan te schaffen.

En tot slot een jasje met vogeltjesprint. Deze wilde ik al best wel lang hebben, maar ik kocht hem telkens maar niet omdat ik nog zoveel andere dingen had die ik ook wilde hebben. (van de H&M)

En als ik dan écht een keer wil opvallen...

Zo, nu kan ik weer op mijn gemak een nieuw verlanglijstje samenstellen. Of nouja, nadat mijn portemonnee weer iets gevulder is geworden.. Tot die tijd kan ik denk ik wel weer eventjes vooruit, dus stay tuned voor outfits!

3 opmerkingen:

Dankje voor je reactie!