zondag 20 maart 2011

Half jaar en broeken

Dankzij de handige kalenderfunctie van mijn laptop kwam ik er daarnet achter dat mijn blog alweer een half jaar bestaat. Een half jaar! Dat is toch wel echt, uhm, de helft van een jaar! Wat vliegt de tijd toch. Ik weet nog zo goed dat ik op zondag 19 september met mijn muis boven het knopje 'Blog aanmaken' zweefde, en hoe ik die middag bij de Starbucks op het station van Leiden tegen mijn moeder zei dat ik een blog had, en hoe cool ik me wel niet voelde; ik zat bij de Starbucks én ik had een blog! Een half jaar later zijn er een paar dingen verandert. Zo ben ik maar opgehouden met het elke zondag posten van een bericht als 'Bows and Stars bestaat nu alweer ... weken!', heb ik een nieuwe header gemaakt en heb ik maar liefst 3 volgers gekregen (ik hoop trouwens dat dat er in het nieuwe half jaar minstens zes zullen worden, anders ga ik me toch wel echt afvragen wat ik verkeerd doe.). Ook ikzelf ben verandert; ik heb er opeens de lol van ingezien om rokjes te dragen, en ik ben toch maar weer een half jaar ouder geworden. Oh, ik had dit stukje eigenlijk gisteren moeten plaatsen aangezien het gisteren de 19e was, maar toen drong het tijdsbesef nog niet helemaal tot me door, geloof ik. Verder had ik vandaag foto's willen plaatsen van mijn  nieuwe schattige lichtroze broek, en dat kan ik nog steeds doen, maar aangezien ik hem toch ga ruilen, is het misschien leuker om ook echt aanfoto's erbij te doen en niet alleen maar een opgevouwen broek waarvan ik nieteens zeker weet of ik hem überhaupt ooit wel aan zal kunnen. Goed, ik zal het even uitleggen. Vreemd genoeg hebben mijn benen een grotere maat dan mijn taille, of in elk geval bij H&M-broeken, waardoor ik zal moeten kiezen tussen een broek die afzakt maar wél strakke pijpen heeft, of een broek die op zijn plaats blijft maar waarin ik nauwelijks kan bewegen. 'Ga dan ook niet voor alles naar de H&M!' hoor ik je al denken. Maar helaas is dat toch echt de enige winkel in Leiden waar ze lichtroze broeken verkopen, dus zal ik wel moeten. Dit weekend ga ik dus maar een maat kleiner passen, en hopelijk zit die dan wel goed. Weet iemand anders nog een winkel met leuke broeken die wel normaal zitten? Hmm. Misschien klop ik wel gewoon niet helemaal.

4 opmerkingen:

  1. In de Zara & Tommy Hilfiger heb ik onlangs nog roze broeken gezien, maar ik woon wel in België, dusja .. xd
    Gefeliciteerd met het halfjarig bestaan van je blog trouwens! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey stell,

    Ik heb een lichtroze broek van de Bijenkorf. Misschien hebben ze ze daar nog steeds... (denk het niet... Heb hem namelijk al 2 jaar, maar toch..)
    Ik was trouwens ziek vandaag :P
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heey!
    en bij de lady sting hebben ze ook lichtroze broeken hoor XD
    maar wel weer ietsjes duurder dan de h&m natuurlijk.. :(
    en ik weet niet of dat de broek is die jij bedoelt :P
    Xxxxx sophie

    and happy birthday to you.. happy birthday to youuuu happy birthday with your blog.. happy birthday toooo joeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee XD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind jouw schrijfstyle echt leuk! hihi, nog 2 followers en dan heb je er 6 (: en bij de zara hebben ze nu van die colorblocking pants, ook in het roze! xxx follow back? :$

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!