vrijdag 25 maart 2011

Wiskunde en een knot vol speldjes

Eventjes een korte update tussendoor; ik heb weer eens een proefwerkweek, dus heb ik niet erg veel tijd gehad om te bloggen. Morgen heb ik mijn wiskundeproefwerk, en ik hoop maar dat het goed gaat- wiskunde is naast gym toch wel mijn slechtste vak. Maarja, voor de vorige twee proefwerken had ik ook een voldoende, dus als het goed is loopt dat wel los. Verder zit mijn haar nu, met behulp van maar liefst 3 speldjes, in een knot, en dan nog 2 speldjes om mijn voorste plukken uit mijn gezicht te houden. Niet dat dit interessant is ofzo, maar ik vind het toch wel knap van mezelf, want mijn haar is altijd net iets te lang om er iets mee te doen. Gisteren heb ik het ook geprobeerd, maar op de fiets zakte het geval helaas nogal uit, waardoor ik met een soort van rare dubbelgevouwen staart met daarin drie speldjes op school aankwam. Hopelijk blijft het vandaag iets beter zitten, en anders ga ik volgende week donderdag naar de kapper om er zo'n tien centimeter vanaf te laten halen, en dan ga ik samen met N. proberen om er een degelijke knot van te maken. Nou, dat waren mijn 'hoogtepunten van de week' wel weer een beetje. Ik ga nog maar even wiskunde doornemen, en hopelijk heb ik van het weekend dan een beetje meer tijd om iets (interessants) te schrijven!

3 opmerkingen:

  1. hahaha ja ik zal je wel helpen met je knot! :P vrijdag wordt lùùùk! :P
    xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met leren! Ik zit zelf ook in een toetsweek =[
    Xx Lulu

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat ik geen toetsweek heb ! Succes en ik hoop dat je niet achteruit gaat met de cijfers ( had ik wel hihi) Super leuk blog heb je. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!