vrijdag 11 maart 2011

Milkshake Mania

Terwijl ik met wat vrienden zat te fantaseren over milkshakes in verband met mijn milkshakemiddag samen met J, bedachten we dat we natuurlijk ook gewoon zélf milkshakes konden gaan maken. Ik besloot omdat meteen maar te gaan doen, en hier is het resultaat:


Een milkshake, dus. Bij de supermarkt haalde ik twee belangrijke ingrediënten..

Vanilleijs en browniekoekjes bij wijze van experiment. Dit stopte ik samen met melk in mijn blender, et voilà: een milkshake. Het is trouwens aan te raden om lang door te gaan met blenden, tenzij je het prettig vindt om het gevoel van zandkorrels in je mond te hebben; die koekjes kunnen behoorlijk vervelend zijn. Verder is het best lekker geworden, nu ga ik nog meer creatieve smaken verzinnen..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!