maandag 14 maart 2011

Túúrlijk

Allereerst: sorry voor het niet-bloggen dit weekend. Ik weet dat ik had gezegd dat ik meer zou bloggen deze week, maar dat bleek toch niet helemaal haalbaar. Zaterdag was ik de hele dag weg, en zondag.. Tja.. Gebeurde er gewoon niets. En was ik bezig met mijn referaat voor Nederlands; een soort van veredelde spreekbeurt die gaat over actualiteiten in plaats van over 'mijn hamster' of 'voetbal'. Die van mij gaat trouwens over 'de invloed van social media op de samenleving'. Ik heb er al best veel tekst over, het enige probleem is dat ik (zeker bij presentaties) op een formule 1-tempo praat waardoor mijn verhaal standaard te kort duurt. En dan krijg je dus puntenaftrek. En dan heb ik wél gewoon genoeg tekst. Nouja, het loopt vast wel los. Ik. Moet. Gewoon. Héél. Rustig. Praten. En. Na. Elke. Zin. En. Eventueel. Elk. Woord. Een. Pauze. Nemen. Túúrlijk.

2 opmerkingen:

  1. Dat probleem van te snel praten heb ik ook. Ik wordt er altijd op aangesproken & dan schaam ik me dood xd
    Veel succes iig (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaa success!!!
    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!