maandag 28 maart 2011

Stretchrokje+ nieuw shirt

Tussen het leren van Nederlands en filosofie door heb ik een paar outfitfoto's gemaakt, zie hier het resultaat!


De complete outfit, met H&M kanten blazer, Pimkie shirt en H&M stretchrokje.

Dit t-shirt dus, hier zie je hem wat duidelijker..


Ik droeg bij deze outfit mijn nieuwe Invito-laarzen (die trouwens niet meer zo nieuw zijn, haha)

En dit zijn de laarzen van bovenaf gezien..


Ik hoef trouwens nog maar vijf proefwerken, jee! En vrijdag heb ik helemaal niets, dus heb ik alle tijd om donderdag naar de kapper te gaan (mijn haar zal zo'n 10 centimeter korter worden..), en om vrijdag te chillen! Ik wil ook mijn 2 nieuwe volgers erg bedanken voor het volgen, volgers zijn echt motiverend om te bloggen! :)

2 opmerkingen:

  1. Super leuke outfit!
    Vooral je shirt van Pimkie is echt gaaf!
    En die stretch rok heb ik ook haha!
    Liefs ♥

    Zullen we elkaar volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je comment ik zal je volgen ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!