donderdag 28 oktober 2010

Acteren en fitnessen

Nadat ik gisteren dankzij een combinatie van veel huiswerk en laat thuiskomen niets van me heb laten horen, zal ik vandaag weer wat schrijven. Niet dat ik zoveel te vertellen heb, maar toch, er zal wel íets gebeurd zijn. Oja, ik doe mee aan een Frans theaterproject bij mij op school. Nadat ik vorig jaar ben gaan kijken naar de voorstelling van een vriendin van me, heb ik dit jaar besloten om zelf ook mee te doen. De eerste bijeenkomst is over twee weken, ik ben benieuwd!
Verder heb ik voor het eerst in mijn leven een soort van zin in gym. Dat komt omdat ik, nu ik in de vierde zit, mag kiezen wat voor soort gym ik wil gaan doen. Drie vrienden en ik kozen voor fitness, en daarom hebben we nu zin in gym. Stel je voor, terwijl iedereen het koud staat te hebben bij voetbal (bij deze mijn oprechte medelijden voor die mensen) staan wij gezellig te kletsen op een rijtje loopbanden... Óf we moeten 100 minuten lang hardcore pushups doen, terwijl al die mensen op dat voetbalveld gezellig kletsend achter een bal aan lopen. Dat kan natuurlijk óók nog. Hoe dan ook, ik heb op Google Maps al de route naar fitnesscentrum 'de Spartaan' uitgezocht, en we gaan morgen gewoon een leuke les hebben. En we gaan heel sterk worden. Ahum. En heel sportief. Ahum ahum. Eerst maar eens bij de Spartaan zien te komen.

2 opmerkingen:

  1. heey stell!
    Ik kom kijken hoor bij theaterproject en jullie aanmoedigen (A)
    En het was: wij gezellig beetje op een loopband lopen en kletsen en de anderen kleumend op een voetbalveld :)

    hihi fitnessen was leuk (en vermoeiend! :( ) xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaa.. had ik ook maar fitness gekozen... ik kreeg na 5 minuten basketbal een basketbal tegen mn hoofd aan... en dat deed pijn!!!! :@
    en het theaterproject wordt superleuk!!!
    j'ai envie :P
    en we gaan mensen stalken op Saturnus....
    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!