zaterdag 30 oktober 2010

Het 'hippe' leven van een meisje in de proefwerkweek.

En, wat gaat mijn week nou helemaal goed maken? Waar houd ik me momenteel mee bezig? Hiermee dus.

Allereerst: mijn lovely nieuwe armband, vandaag gekocht bij de Six. Hij heeft een mooie kleur (+), parels (++) en een strikje (+++). En hij staat mooi bij mijn sjaal.

Ik draag niet vaak sieraden, maar deze moest ik gewoon hebben.

Daar heb je 'm weer; Vitaminwater. Focus (links) en Balans (rechts) kan ik nu, in de proefwerkweek wel gebruiken.

Een spiegelfoto. Ik weet niet waarom, maar ik vind spiegelfoto's echt heel leuk om te maken.

Een raam met twee houten leeuwdraakjes (?) ervoor.

Mijn aardrijkskundeboek & een bakje chips, ook al dankzij die fijne 'pww'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!