zondag 10 oktober 2010

Mijn ervaringen als blogger

Het is half vijf, misschien een goed moment om eens een nieuwe update te gaan maken. Maar waar moet ik vandaag nou weer over vertellen? Hmm, ik kan iets schrijven over m'n nieuwe schoenen.. Maar gisteren ging het ook al over schoenen, en ik wil de variatie er wel een beetje in houden. Foto's dan maar? Tekeningen? Of hou ik het maar bij een heel stukje waarin ik vertel dat ik niet weet waar ik een stukje over ga schrijven?
Misschien kan ik eens wat vertellen over hoe het bloggen mij nou bevalt, want na drie weken ben ik er toch wel het één en ander over te weten gekomen. Jep, drie weken alweer! Time flies when you're having fun..
En fun heb ik zeker! Behalve dan de momenten waarop je niet weet wat je moet schrijven, natuurlijk. Of de momenten waarop je merkt dat je vandaag nog maar 0 bezoekers hebt gehad, maar die horen er nou eenmaal bij, schijnt het. Hoe dan ook, ik ging jullie dus over mijn ervaringen vertellen. Het komt er min of meer op neer dat ik elke middag achter mijn zwarte HP laptopje ga zitten, dat op een rommelige tafel in onze huiskamer staat, en meteen naar Blogger.com ga om te kijken of er al bezoekers zijn geweest vandaag, waarna ik al mijn dagelijkse updates via Hyves en Facebook ontvang. Daarna ga ik bedenken wat ik moet schrijven, en dan komt er dus net zo'n stukje als dit, of iets met foto's, of iets met outfits, of iets met tekeningen, je kent het wel. Nou, dat zijn dus mijn ervaringen als blogger. Oké, ik moet er natuurlijk ook nog even bijzetten dat het gewoon leuk is, dat ik fijn mijn gedachten aan de wereld kan laten zien (ja, echt de hele wereld, ik heb maar liefst één bezoeker uit Canada. Canada! Hoe komt diegene hier in hemelsnaam? Om nog maar te zwijgen over alle Duitsers die hun weg naar Bows and Stars inmiddels hebben gevonden..), en dat ik er altijd positieve reacties van iedereen op krijg. Zo, nu weten jullie wel ongeveer alles dat er te vertellen valt, en ga ik nog snel even een foto van mijn laptop/working space maken, dan zien jullie dat ook een keertje:

Mijn laptopje, inclusief roze USB-stick en hartjesmuis

En dit zie ik dus als ik opkijk van mijn schermpje

1 opmerking:

Dankje voor je reactie!