woensdag 20 oktober 2010

Geshopt in Zaltbommel

Vandaag mijn eerste dag in Zaltbommel, een klein dorpje in Gelderland. Vanaf hier zal ik nu een paar dagen updaten, maar dat maakt niet uit; vandaag heb ik meteen al wat leuke dingetjes gekocht!

Om te beginnen twee dingetjes van MNY, een nieuw make-upmerk. MNY is een soort jonge, goedkopere  versie van Maybelline, met vooral veel kleurtjes erin. Dat sprak mij wel aan, maar helaas hadden ze het in onze Etos in Leiden niet, omdat die nogal klein is. De Etos hier is gelukkig wat groter, dus kon ik wat kopen.
Ik ging voor een lichtblauwe/lila kleur oogschaduw met een beetje shimmer, en een roze lippenbalsem met wat glittertjes.

De oogschaduw geeft veel kleur af, en voor die prijs (€ 2,50) is dat natuurlijk heel fijn.Dit is kleur 629, volgens mij komt hij uit de limited edition lijn.

De foto's van de lippenbalsem zijn helaas niet echt gelukt, maar er komt een soort van heel lichtroze glansje af, en verder is het gewoon een prima lipbalm. Hij ruikt ook echt heel lekker naar caramel :)  

En tot slot een paar donkerblauwe handschoenen en bijpassende muts van de Hema. Ik had nog geen dunne wollen handschoenen, en ook een nogal koud hoofd, dus dit komt goed van pas. Ze passen trouwens ook perfect bij mijn donkerblauwe schoenen, haha.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Stell!

    Die oogschaduw+lipgloss = suuuuuper cool!
    Jammer dat ze ze niet in Leiden hebben!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Stell!

    Idd suuuuuper jammer dat ze ze niet in Leiden hebben... Ik heb ze vandaag nog niet gezien... Maar dat komt morgen denk ik wel!!

    Echt suuuuper cool dat ze van Maybelline zijn, en ze ruiken ook suuuper lekker!!


    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!