dinsdag 16 november 2010

Foto's @ mijn kamer

De titel zegt het eigenlijk al; hier komen foto's die ik op mijn kamer heb gemaakt!

Mijn kat kwam een soort van op schoot zitten.

En toen ik een foto van de lamp maakte, kwam er dit interessante effect.

Dus besloot ik om er een gigantische strik voor te hangen.


De klok/wekker op mijn tafel.

Ik ga trouwens maar geen dingen meer zeggen als 'maar vanaf nu heb ik echt weer tijd voor het posten van stukjes!', want zoals we hebben gezien had ik eigenlijk tóch geen tijd deze week, en de week daarvoor ook al niet. Daarom zeg ik nu: ik zal proberen om weer vaker te updaten. En waarschijnlijk gaat dat lukken. Nouja, ik doe mijn best.
En ohja, zondag waren het acht weken! Dat is ongeveer twee maanden! Op naar de drie maanden! Dat is dan alweer een kwart jaar, en daarna een half jaar.. Hmm, eerst maar eens wat vaker iets van me laten horen denk ik.




1 opmerking:

  1. Jaaaa, lampen in het donker zijn echt psychisch. Maak er ook nog best veel foto's van.
    Over dat Grieks: dat was ongeveer in het einde van mijn jaar. Ja, ik zou me moeten schamen, maar het is gewoon veels te moeilijk! Blij dat ik het niet meer heb. (:

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!