dinsdag 2 november 2010

Gepland bericht #2

Ik heb dus tóch tijd om vandaag iets te schrijven, dus plan ik maar weer iets voor morgen, alhoewel, als jullie dit lezen is het natuurlijk vandaag geworden. Het zijn wat outfit-foto's geworden, want veel meer had ik ook niet om te laten zien, en daarnaast doe ik dat niet zo vaak, en had ik zin in iets anders.


Ik dacht; laat ik eens een knoop in mijn shirt maken. Leuk of niet?

Een beetje vage foto, ik probeerde steeds om mijn nieuwe armband te fotograferen, en dit is nog de beste die erbij zat.

Ok, het is niet heel charmant, maar het heeft wel iets, toch?

Alles komt van de H&M, behalve de armband (Six) en de camera natuurlijk (Nikon).

Dan ben ik er ook nog achter dat iemand op mijn site is gekomen door op een Russische zoekmachine de woorden 'van de lippenbalsem' in te vullen. Nu heb ik dus een Russische bezoeker, yay.

6 opmerkingen:

  1. Hey stell,

    Hij is gepubliceerd!!
    Bio is stom!!!!!!!!!
    Is dat trouwens die armband met die parels en het strikje??

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaa die armband is supermooi!! (L)
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahaa en russische bezoeker!! :) suuper vet! :P
    jaaa je armband is leuk :)
    xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe plaats je zo'n automatisch bericht? :s

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Blogirlz; uitleg staat bij reacties van vorige geplande bericht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi stell,

    Op die laatste foto lijkt het trouwens alsof je kort haar hebt (korter dan normaal :P)

    Morgen gelukkig alleen Frans!
    En dan maandag weer toetsen :(

    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!