vrijdag 26 november 2010

Je vais dessiner....

Ik zal meteen even uitleg geven bij hetgene dat jullie zojuist is opgevallen bij het bekijken van deze blog, en als jullie niets is opgevallen, dan weten jullie nu meteen dat er iets is veranderd; ik heb het welkomsplaatje omgewisseld naar een Paint-tekening met daarbij een Frans gedicht. Frans? Ja. Ik had een proefwerk.. Ik verveelde me.. Ik dacht vreemd genoeg aan Frans.. Ik had een pen in mijn hand.. En dan schrijf ik een Frans gedichtje. En dat zet ik dan in Paint met een soort cartoon-Stella ernaast. En dat zet ik dan hier, omdat het matcht bij mijn blog-logo, en omdat ik dat leuk vind. En omdat het ook echt klopt. Ik post misschien niet heel veel tekeningen, maar ik teken wel echt vreselijk veel. Meestal zijn het nogal onzinnige krabbels, maar soms ook wel aardige dingen. Hopelijk is dit een aardig ding.

4 opmerkingen:

  1. OMG FRANS!!! :) SUUPER COOL ;)
    Salutations cordiales :D
    *ja ik oefen voor m'n franse brief :P*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG SUUUUUUUUUUUUUUPERCOOL!!!!!
    EEN FRANS GEDICHT!!!!
    *goh... 2 overenthousiaste hypere reacties... van wie zouden die nou zijn....??*
    echt suuperleuk stell!!!
    xxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mmm jaaa.. ik zou het ook niet weeeeten...
    alhoewel... er zijn maar twee francofielen in jouw omgeving dus opzich is het ook weer niet zooo'n moeilijk raadsel :P
    *raadsels van francofielen zijn sowieso nooit moeilijk... ster peer appel. welke hoort er niet bij ;) *

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whahaaahha je zou denken ster he... dat is geen fruit... Tóch is het de appel.... Rarara hoe kan dat?? Francofielenraadsels zijn leuk!! :P
    xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!