maandag 29 november 2010

Let it snow... maar liever niet terwijl ik op de fiets zit

Het snééuwt. Niet-te-geloven. Het sneeuwt ook nog eens net op het moment dat je om tien voor half vijf in het halfdonker naar buiten loopt, gekleed in een spijkerbroek die de dikte en strakte van een legging heeft en dus nogal veel kou doorlaat. Niet-te-geloven. Al zag het er wel mooi uit hoor, het bevroren slootje met daarnaast bevroren gras, en overal bevroren autodaken.. Maar helaas kon ik daar niet echt op letten omdat ik te druk bezig was met mijn bevroren benen en oren (want ook geen muts). Gelukkig heb ik nu een lekker warme Ijsland-muts, met van die koorden eraan en een patroontje van ijskristallen, en een paar beenwarmers.


Bevroren gras!

De hele foto is nogal.. wit uitgeslagen

Bewogen, maar ook bevroren

Niet heel mooi, maar dat ben ik dus met mijn nieuwe muts

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!