dinsdag 9 november 2010

Proefwerken voorbij, Amsterdam dichtbij

De proefwerkweek is voorbij, en dat betekent twee dingen:
1. Er gebeurt weer eens wat.
2. Ik heb ook nog tijd om over die gebeurtenissen te bloggen.
En da's maar goed ook, want ik heb nu al drie dagen niets van me laten horen, en dat is een record dat ik liever niet ga verbreken, dus begin ik nu weer braaf met elke dag een artikeltje. Alhoewel, als ik vrijdag meteen na mijn Franse toneelles mee ga met twee mede-actrices en daar blijf eten... Dan wordt dat gewoon een laat verslagje van wat ik die dag heb meegemaakt, dat komt wel in orde.
Donderdag ga ik naar Amsterdam, de hele dag, en dat is dan mijn aardrijkskunde-excursie. Ook moeten we verplicht een fototoestel mee, dus ik kom overmorgen heel hip (en misschien een beetje overdreven..) op het schoolplein aan met de enorme spiegelreflex om m'n nek. En als ik thuis ben, komen er natuurlijk een hoop van die foto's online! Uitzicht vanuit de bus, grachtengordel, mijn (aan)tekeningen in het schriftje dat ik mee ga nemen.. Heb er nu al zin in!
Verder was eergisteren de 7-weekse verjaardag van deze blog, nog maar even en ik ben alweer twee maanden online, en niet veel langer daarna is het alweer Sinterklaas; wat gaat de tijd toch snel, en wat heb ik al een uitgebreid verlanglijstje.
Maar nu eerst deze week; een fotoverslag volgt.

1 opmerking:

  1. leuk gedaan met die grijze achtergrond!!
    Misschien staat roze wel leuker bij je blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!