maandag 1 november 2010

Groetjes vanuit de proefwerkweek

Tegen de tijd dat jullie dit lezen, zit ik waarschijnlijk Duitse woordjes te leren. Ik ben er namelijk net achter dat je ook geplande posts kunt maken, en dat is wel zo sociaal aangezien ik er morgen denk ik niet echt tijd voor heb. Omdat er vandaag, zoals ik vanochtend al voorspelde, niet veel bijzonders is gebeurd, maar wat foto's.

Een spiegel in een kastje bij mij thuis

Mijn geliefde kattenschaaltje


Polkadotjurk+milkshake

Wat geklieder in m'n schrift


Zo. Ik heb eigenlijk zin om morgen om 5 voor 3 achter m'n  laptop te gaan zitten, en om die 5 minuten dramatisch te gaan wachten totdat dit bericht opeens tevoorschijn komt. Maarja, dan had ik net zo goed dit bericht morgen kunnen maken natuurlijk..

4 opmerkingen:

  1. Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat proefwerkweken!!!
    3 toetsen op 1 dag is kindermishandeling!!!
    (je weet nu wel wie ik ben)

    xxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die automatische posts moet ik ook nog een keer uitproberen. x]
    Dat kattenschaaltje is awesome. :3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe doe je die automatische posts eigenlijk? Ik zit er al een maand op te broeden en heb het nog steeds niet gevonden (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Blogirlz: als je een nieuw bericht maakt, zie je onderaan je tekstvak een knopje 'berichtopties' staan, als je dat aanklikt krijg je er allemaal opties bij, zoals de keuze tussen 'automatisch' en 'gepland', je kiest gepland en dan kun je een datum+tijd instellen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!