zaterdag 20 november 2010

Veranderingen

Ik heb wat dingetjes verandert aan mijn blog, misschien is het je al opgevallen, en misschien ook niet. Hoe dan ook, hier komen ze nog even op een rijtje:

-Onderaan elk bericht kun je nu aangeven of je het betreffende stukje 'cool' 'funny' of 'lovely' vindt. Dit omdat je zo snel iets kunt achterlaten zodat ik weet dat er iemand is geweest, en dat op een manier die makkelijker en sneller is dan een reactie plaatsen.
-Mijn achtergrond is feller van kleur geworden. Ik heb geen idee hoe dat kan, want in het lijstje klikte ik gewoon de achtergrond aan die ik al had, maar hij is toch opeens veel knallender. Er zit nu trouwens wel een rare lege rand tussen mijn berichten en de achtergrond, maar dat moet dan maar.
-Ook blijft de achtergrond nu gewoon op z'n plek; ik vond het altijd jammer dat je bij het laatste bericht op de pagina in plaats van een roze kolibrie een soort saaie witte achtergrond had.
-En om binnen het kader 'achtegronden' te blijven: het 'vlak' in het midden waar de berichten op staan is nu lichtroze ipv wit.
-Verder heb ik nog wat aanpassingen gedaan aan de informatie onderaan het bericht, zo staat er nu 'Tags ♥' in plaats van 'Labels:' , en nog wat andere dingen. Niet  veel bijzonders dus.

Goede verbeteringen? Gaan jullie nu heeel vaak een snelle mening geven? Zeg het maar! (Wacht, nu vraag ik dus om een reactie van mensen die normaal niet reageren en die nu dus eigenlijk alleen maar hoeven aan te klikken wat ze hiervan vinden...)

1 opmerking:

Dankje voor je reactie!