woensdag 3 november 2010

Gespiegelde foto i.p.v. spiegelfoto

Vandaag weer een outfit; er is namelijk dankzij de proefwerkweek niks gebeurd vandaag.
Maar deze outfitpost gaat een klein beetje anders worden; ik heb op een andere plek m'n foto's gemaakt. De spiegel op de gang gaf prima beelden, maar hij is niet erg mooi of creatief of iets dergelijks, dus had ik eens zin in iets anders. Nu dus mijn kastdeur. Ik geef toe, het is nog steeds niet de meest geweldige plek, maar een antieke kast zorgt wel voor wat afwisseling, vind ik. Hoe dan ook, hier zijn de foto's!

De linkerhelft van de oorspronkelijke foto stond een beetje te vol met mijn onopgeruimde kamer naar mijn mening, maar ik wilde de foto niet veel kleiner maken, dus heb ik de rechterhelft gespiegeld. Het heeft wel wat, geloof ik.

Close-up

En extreme close-up, want op elke foto leek mijn shirtje net grijs, terwijl het eigenlijk zwart-wit gestreept is.

Alles is weer  van de H&M, behalve de armband, want die is van de Six (en ja, ik draag hem elke dag, volgens mij heb ik een sieraad nog nooit zo lang achter elkaar gedragen..), en de schoenen, die zijn van Warmbat.

En, is mijn kastdeur een verbetering? Moet ik vaker gespiegelde foto's doen? Tell me!

4 opmerkingen:

  1. jaa die gespiegelde foto's zijn super stoer!!! echt leuk effect :P
    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel een interessant effect, elegant ook!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha idd,

    Het ziet er leuk uit!! En wel ff je kamer op ruimen als wij komen :P

    Doe je dat vandaag naar school aan??

    xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt idd op een hele grote klerenkast!! Kan je ook andere dingen doen dan gespiegeld?? Dat zou suuuuuper cool zijn!!
    Draag je onder dat vest echt 2 hetzelfde t-shirt?? Het lijkt echt alsof het 2 verschillende zijn!

    Tot straks!

    xxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!