vrijdag 19 november 2010

Winteroutfit

Ik ben niet zo'n rokjespersoon, ik draag ze af en toe in de zomer als het echt heel warm is/ als ik er zin in heb, maar zodra de temperatuur onder de 20 graden komt, schiet ik weer in mijn spijkerbroek. Maar laatst had ik een idee; zou een rokje in de winter niet ook leuk staan? Ik begon in mijn schrift met het tekenen van winteroutfits, en mijn buurvrouw, die over mijn schouder meekeek, riep: 'Jaa, doe een rokje aan! Dat is superleuk!'. Meer aansporing had ik niet nodig, en de volgende avond haalde ik een iets dikkere legging en een zwart rokje uit de kast. Het enige probleem waren de schoenen. Mijn gewone slofachtige laarsjes waren 1) te kort en 2) naar mijn mening te slofachtig voor onder een rokje, en mijn andere laarzen zijn kapot. Ik kon wachten totdat ze gerepareerd zijn, maar opeens moest en zou ik die outfit aandoen, dus zocht ik achter mijn bed naar mijn Oude Laarzen. Ze hebben nooit écht goed gezeten, maar ze zijn lang, niet slofachtig, niet kapot én nog steeds maat 39, dus begaf ik mij met de laarzen naar mijn stoel, in de hoop dat ze opeens weer goed zouden zitten (iets dat ik wel vaker doe, trouwens). Het viel mee, alleen zaten ze bij mijn hiel nog steeds te ruim. Maar waarvoor heb je anders dikke sportsokken in je sokkenla liggen?
Even later had ik alles aan, en stond ik voor de spiegel. Een wereld ging voor mij open; de wereld van de zomerkleding-met-legging/panty/maillot-eronder-als-winterkleding-dragers. Een mooie wereld. Ik wil meer rokjes. En meer dikke sokken.

Rokje: H&M, Legging: ?? Laarzen: Unisa

Shirt&Blouse: H&M

Strikjes!

Dankzij het al om half 6 donker zijn en het niet kunnen gebruiken van een flitser in de spiegel zijn de foto's niet het allermooist geworden, maar je ziet wel hoe het er uit zag :)

3 opmerkingen:

  1. jaa het staat echt suuuperleuk je moet echt vaker een rokje aan doen!!!!!! we gaan een keer samen rokjes kopen;)
    en ik ben die buurvrouw!! :P
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rokjes in de winter zijn leuk! (: Maar soms wel errug koud.
    Staat je wel goed. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meer mooie panty's en maillots gaan dragen. Staat leuk, stoer en lekker warm

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!