woensdag 17 november 2010

Vandaag

Vandaag ging ik, zoals altijd, naar school. Vreemd genoeg denk ik steeds dat het donderdag is, terwijl het eigenlijk woensdag is, en dat betekent dus dat deze week nét iets langer gaat duren dan ik gedacht had. Gelukkig kan ik vrijdag niet echt meetellen; zijn 100 minuten les nou écht een schooldag te noemen?  Volgens onze schoolleiding wel, aangezien we nog steeds naar school moeten, maar dat maakt niet uit; twee lessen op één dag is eigenlijk al te mooi om waar te zijn, dus mag ik niet klagen.
Maar goed, dit stukje moest over vandaag gaan, en niet over overmorgen, dus zal ik even vertellen dat ik vandaag...
-voor het eerst een 'KitKat Chunky White' heb gegeten. 65% Witte chocolade. Mmm....
-twee tussenuren had waarin ik nogal veel eten heb gekocht
-heb geleerd dat Noorwegen bovenaan de zogenaamde Welzijnsindex staat

En dan nog heel wat onzinnige dingen. Maar het was wel leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!