woensdag 10 november 2010

Nog heel even...

Het is bijna kerst. Nouja, niet écht bijna kerst, maar toch ook weer wel. Nog maar iets meer dan een maand! En dus zit ik er al helemaal over na te denken, want ik ben dol op kerst, en hoe dan buiten in de stad gezellig alle lichtjes branden als het weer eens om half vijf donker is...
Hoe dan ook, morgen naar Amsterdam! Kijken of de lichtjes er daar ook al hangen!
Dan weer even niks, dan wachten.. En dan is het Sinterklaas, en krijg ik mijn jurk die ik aan ga trekken naar het 'Nieuwjaarsgala' bij ons op school, en dat is dan weer op zeven januari... Oké, dat duurt dus nog wel even. Maar ik heb er al wel zin in. Om dat allemaal wat duidelijker te maken (en omdat ik het leuk vond), een tekening!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!