maandag 20 december 2010

All I want for Christmas.. is hot chocolate

Toen ik vanmiddag thuiskwam uit school, had ik zin in iets lekkers om te eten. En dan niet zomaar een koekje, maar iets dat ik moest gaan maken. En het moest ook weer niet té moeilijk zijn. Ik koos voor warme chocolademelk, en was even verbaast dat je in vijf minuten zoiets lekkers kunt maken. Je warmt gewoon wat melk op in een steelpannetje, je giet het in een glas, roert er wat cacao door en je spuit er wat slagroom op, et voilá; een heerlijke warme drank die extra fijn is als je net door de sneeuw hebt gefietst en je muts wéér is blijven haken aan de rozenstruik voor je deur waardoor je niet wegkunt en hulpeloos in de deuropening moet blijven staan terwijl je probeert om je hoofddeksel te bevrijden van de pijnlijke doorns (trouwens, op een gegeven moment ben ik maar gewoon zonder mijn muts naar binnen gelopen en heb ik hem losgemaakt nadat ik mijn fiets had weggezet).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!