vrijdag 31 december 2010

Goede voornemens & ideeën

En natuurlijk mogen ook mijn goede voornemens & goede ideeën voor het nieuwe jaar niet ontbreken!

Must-do's in 2011:
-Meer bloggen en van Bows and Stars een echt succesnummer maken (of in ieder geval iets dat hard op weg is om een succesnummer te worden)
-Meer doen met vrienden; ik heb er genoeg, maar meestal doe ik zaterdag iets in mijn eentje of met mijn ouders (ook heel gezellig hoor, daar niet van)
-Vaker iets spontaans ondernemen dat ook best een beetje raar mag zijn, zoals op een saaie middag de trein ergens heen nemen of besluiten om een blockbuster op te nemen in mijn achtertuin met mijn konijnen en kat als hoofdrolspelers
-Een ab fab Sweet Sixteen logeerfeest organiseren inclusief giga knalroze taart en als thema 'Cupcakes, Bows and Stars'. Het liefst op zondag 15 mei zodat al mijn vrienden meteen op mijn verjaardag zijn, maar dat gaat alleen werken als op die maandag de eerste vier uur uitvallen voor ons allemaal, vrees ik.
-Een WiiFit, een eigen camera (degene die ik nu gebruik is eigenlijk van mijn moeder) en meer schoenen, kleren en accessoires zien te krijgen.
- 1 meter 80 worden. Met bijbehorende opmerkingen van de familie (je kent het wel, 'Wat ben je groot geworden!')
-Om niet al te materialistisch te zijn: dit jaar iets goeds doen voor iets of iemand. Wie of wat moet ik nog uitzoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!