zaterdag 11 december 2010

Koekjes deel 2

Ja, het is inderdaad héél slecht dat ik op woensdag beloof om op donderdag iets te gaan schrijven over wat er op woensdag gebeurde en dat dan vervolgens niet op donderdag én niet op vrijdag te doen, maar ik zal het nu weer even inhalen.
Woensdag om 6 uur 's avonds fietste ik naar school. Het was zo donker dat het eerder 10 uur leek te zijn, maar het was toch echt 6 uur. Bevrijd van het gewicht van mijn schoolrugzak crosste ik door mijn straat met een rare, ongebruikelijke snelheid die er waarschijnlijk ook mee te maken had dat ik niet net uit bed kwam zoals te doen gebruikelijk.
Eenmaal op school was mijn koekjesclub er nog niet, maar de rest van de scholieren die die avond iets moesten doen gelukkig wel. Toen even later ook mijn koekjesmedemensen waren gearriveerd, begonnen we posters op tafels vast te plakken en sleepten we wat stoelen bij uit het Duitslokaal en namen we plaats achter onze beplakte tafeltjes. Het resultaat van een hele middag mensen aanroepen en door de aula lopen mocht er zijn: 80 euro!
En dankzij dit hele gedoe zit ik volgende week woensdag, donderdag en vrijdag nauwelijks in de les en mag ik maandag en dinsdag koekjes gaan bakken.. Ik heb er zin in!

1 opmerking:

  1. jaa het was supercool en supergezellig!!! en 80 euro!! mede dankzij jouw connecties ;)
    en ik had echt te veel thee gedronken... ;)
    maar ja... je moet een excuus hebben... :)
    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!