vrijdag 17 december 2010

Vakantie en truien

Ik heb nu, officiëel, echt echt echt, VAKANTIE! En da's maar goed ook, want de Kerstactiedagen waren waarschijnlijk twee van de meest vermoeiende (en de meest leuke) dagen van mijn middelbare schooltijd tot nu toe. Ik heb koekjes verkocht, koekjes geglazuurd en koekjes rondgebracht, en van dat laatste gingen mijn voeten nogal dood, zeker toen ik besloot om gisteren naar het schoolfeest hakken van acht centimeter aan te doen; niet slim als je de hele avond limonade staat in te schenken... Vanochtend hebben N. en ik een brugklas voorzien van eten, waarna we in de aula heel hard kerstliedjes hebben gezongen (met de hele school hoor), en toen was het voorbij. Niet alleen de kerstactie, maar eigenlijk ook de schooldagen van 2010. Eigenlijk moet ik tegen bijna iedereen op school 'Tot volgend jaar!' zeggen, maar dat klinkt zo dramatisch, alsof het een jaar duurt totdat ik ze weer zie, terwijl volgend jaar nogal dichtbij is. Maar het ergst vind ik dat de Kerstactie voorbij is, zoiets ga ik waarschijnlijk niet meer zo snel meemaken, en wat gaat twee-en-een-halve-dag opeens snel voorbij op deze manier! Ik ga mijn heerlijk warme Kerstactie-trui trouwens ook wel missen, niet dat die weggaat ofzo, maar ik kan hem moeilijk nog naar school aan. Ach, ik koop zelf wel weer een trui. Maar dan een trui zonder alle namen van de vierdeklassers erop, helaas.

1 opmerking:

Dankje voor je reactie!