zaterdag 18 december 2010

Op vakantie

Als jullie dit lezen, zit ik waarschijnlijk ergens in de trein naar Luxemburg, want daar ga ik naartoe op vakantie, om vervolgens door te gaan naar Colmar (Frankrijk) en Freiburg (Duitsland). En dat betekent dat ik niet echt veel kan bloggen, maar dat gaat zoiezo al niet echt lekker de laatste tijd dankzij school enzovoorts, en nu dus vakantie en kerstmis en oud en nieuw, dus ja.. Maar ik zal nog 1 of 2 autoposts proberen te maken zodat jullie niet helemaal zonder zitten, en dan kom ik woensdag weer terug, maar dan pas 's avonds laat, dus dat wordt  een update op donderdag, oké?
Ik heb mijn spullen al min of meer gepakt, en morgen vertrek ik (als de trein niet is vastgelopen door de sneeuw) om een uur of negen. Ik kan trouwens nog proberen om een mini-update te maken vanaf mijn moeders smartphone, maar telefoontypen gaat ook niet heel snel dus verwacht dan meer een bericht als  'Ben nu in stad. Heb kleren gekocht. Supercool. Nu ga ik lunchen. Chocomel met slagroom. En appeltaart. Jummie. Het is hier mooi. Tot donderdag.' en misschien nog wel wat minder. Je merkt het wel.

1 opmerking:

Dankje voor je reactie!