woensdag 8 december 2010

Koekjes op school in het donker

Ik moet over minder dan een uur weg van huis. Nou en? Dan moet ik weer naar school. Ehhm... Ja. En daar is nu een ouderavond. Nee, ik heb geen kind dat bij mij op school zit en ik ben ook geen docent. Ik moet koekjes verkopen. En dan geen échte (nee, ook geen plastic), maar kaartjes waarmee je een koekje naar iemand anders kunt sturen, en die iemand anders ontvangt het koekje dan eind volgende week. Dan is er bij mij op school namelijk de Kerstactie, een actie in de paar dagen voor de kerstvakantie, waarmee je naast koekjes ook rozen en een live liedje kunt sturen en nog meer leuke dingen kunt doen. Deze actie was zoiezo altijd al één van mijn favoriete weken op school, maar nu wordt het extra leuk; de kerstactie wordt georganiseerd door vierdeklassers, en dit jaar ben ik een vierdeklasser. Kortom; ik ga zometeen in het donker naar school fietsen, en 's avonds op school zijn, iets dat mij niet vaak gebeurt (behalve het in het donker naar school fietsen, maar daar kan ik weinig aan doen), en dat maakt deze ervaring nog nét iets bijzonderder dan -ie al is. Ik heb er zin in, en jullie krijgen morgen natuurlijk te horen hoe het is verlopen (al verwacht ik geen mega aparte dingen die gaan gebeuren ofzo, het blijft grappig om te doen)

2 opmerkingen:

Dankje voor je reactie!