zondag 12 december 2010

Cupcakes

Ik was gisteren in de H&M om een nieuw wintervest te kopen, en terwijl ik met mijn nieuwe vest in de rij stond keek ik in de bakken met kleine accessoires die voor de kassa's staan. Ik zag elastiekjes, borstels en van die plakkerige kledingrollers, weinig bijzonders dus. Maar toen zag ik opeens...Een tasje in de vorm van een cupcake. En als ik iets in de vorm van een cupcake zie moet ik het eigenlijk meteen hebben, dus zonder verder na te denken over het nut van een nepleren cupcake met rits erin griste ik hem uit het vak. Ik liep weer een paar stappen door en keek weer verder in de bakken. En toen viel mijn oog op een roze doosje met daarin een lipgloss, en, het zal toch niet, een ketting met een cupcake-bedeltje eraan. O mijn god! Ook dit item moest en zou van mij worden, dus pakte ik het er snel bij, en zag dat het inderdaad een ketting met een cupcake eraan was. Meestal zijn die combinatiedoosjes bij de H&M meer met een lipgloss en een oogschaduw, maar nu zat er zomaar een geweldige ketting bij! En dat is leuk, want naast dat ik van cupcakes hou, hou ik de laatste tijd ook meer van kettingen, dus dat is twee vliegen in één klap.
Maar goed, nu zijn jullie natuurlijk héél nieuwsgierig, dus zal ik de foto's laten zien..






Ohja, de lipgloss. Die is nogal dun, en geeft een heel licht roze kleurtje aan je lippen, maar geeft wel een hele mooie glans, zonder glittertje ofzo.Niet heel spectaculair dus, maar wel een fijne basic gloss.



Al met al vind ik dit hele leuke dingetjes die goed aan iemand cadeau kunt geven (check het leuke 'from:...to:  lint om het doosje en aan de rits van het tasje!), maar die je natuurlijk ook gewoon zelf kunt houden. Ze kostten volgens mij allebei €6,95 of iets in die geest, dus ook niet  al te duur. Er is trouwens ook nog een bruine cupcake met lichtgroene frosting.

Ik heb trouwens een doel gevonden voor het tasje; ik bewaar er mijn kettingen in.

2 opmerkingen:

  1. Super ketting!
    Bedankt voor de tip over die ring trouwens, geen idee waar ik 'm moest halen. ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaaaaah wat een schattig tasje!!! de ketting had ik al gezien maar die is ook suuuperleuk!!
    xxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!