maandag 6 december 2010

Bijzonder? Ik?

Het is vijf over half zeven, maandag 6 december, buiten superdonker én superkoud, en ik heb weer eens niets beters te melden dan de bovenstaande dingen. Is mijn leven de laatste tijd dan echt zó saai? Nee, nog nieteens. Maar waarom is het enige waar ik aan kan denken om over te schrijven dan het weer? Omdat die donkerte en koudte nogal overheersend zijn? Of omdat er op school toch minder gebeurt dan ik denk? Eens zien, wat heb ik vandaag gedaan? Nederlands. Gepraat over Sinterklaascadeaus. Geschiedenis. Gekeken naar powerpoint over vroegstedelijke beschavingen in voormalig Mesopotamië. Filosofie. Geluisterd naar een soort rare spreekbeurten over onmogelijke stellingen waar ik door middel van argumenten van moest worden overtuigd. Frans. Een paar bladzijden in een boek gelezen, en gekeken naar een film. Tussenuur. De lerarenkamer in geweest om brieven in postvakjes te doen, chips gegeten en niks gedaan. Duits. Cijfer voor mijn literatuurproject teruggekregen en opdrachten gemaakt. Tja, die lerarenkamer is nog wel het interessantst; er waren veel tafels en stoelen, een soort mini-keuken en dus die postvakjes, waarvan sommige leeg waren en andere uitpuilden met dingen als zonnebrillen, videobanden en iets dat leek op het handvat van een zaag- nee joh, niets bijzonders gebeurd vandaag...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!