vrijdag 31 december 2010

Soort van jaaroverzicht

Omdat er op 31 december toch niets beters te schrijven valt en omdat ik niet wil achterblijven op mijn collega-bloggers; een soort van jaaroverzicht van 2010:

Beste gebeurtenissen:
-Ik ging naar klas 4; byeee natuur en scheikunde en biologie en economie en moeilijkste wiskunde!
-Ik startte een blog; hellooo mijn (soms rare of onzinnige) gedachten met iedereen delen!

Beste ontdekkingen:
-Een fleecedekentje zorgt voor een nóg warmer en gezelliger bed
-Het is mogelijk om een maillot onder je zomeroutfit te dragen en er laarzen bij aan te trekken. En dat staat nog leuk ook.
-Schoenen kopen is leeeeuk ipv. vermoeiend

Beste inzichten:
-In twee dagen meer door de school rennen dan in een heel jaar als brugklasser; ja, dat is héél logisch.
-Het bakken van een cake is écht makkelijk.

Trouwens, de schattige kussentjes uit mijn vorige post over bedden opmaken komen van de IKEA :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!