donderdag 30 december 2010

Stella maakt haar bed op

Ik probeerde daarnet om mijn bed op te maken. Nadat ik de handige huishoudtruc 'keer je dekbedovertrek/kussensloop binnenstebuiten, steek je armen erin, pak je dekbed/kussen vast en laat het overtrek/sloop van je armen glijden zodat het over het dekbed/kussen zakt' had losgelaten op mijn kussen en mijn dekbed (waarbij ik het bij de laatste niet kon laten om met dat overtrek over me heen een spook na te doen), moest ik mijn onderlaken over mijn matras gaan vouwen. En dat is niet mijn sterkste kant. Ik pakte de hoek van mijn matras en schoof de eerste punt van het laken eroverheen. Ha, het lukte! Vervolgens een andere punt, dat ging ook best goed. Maar toen waren de achterste matrashoeken aan de beurt, en dat is lastig, zeker als je je bedenkt dat ik een hoogslaper heb die tegen de muur staat. Dapper klom ik op mijn trapje en tilde ik de hoek op. En toen kwam de laatste hoek.. Na een halfuur vol met dramatische scènes met mijn matras ('Nee! Niet vallen! Het zit er bijna omheen! Noooo! Damn it, nou is -ie wéér gevallen..') zat hij er eindelijk omheen, al zit de hoek van het laken niet precies om de hoek van het matras, waardoor het geheel nogal strak is zodat de betreffende hoek nu een soort van omhoog staat. Komt dat misschien omdat ik hem heb afgeleerd om naar beneden te vallen?

3 opmerkingen:

  1. wat een leuke kussen & bedankt voor het volgen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan géén bedden opmaken. Ik heb telkens ruzie met mijn onderlaken en dekbed.
    Jij hebt wel superleuke kussenstjes zeg. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk stukje, ik zie het helemaal voor me!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie!