dinsdag 25 januari 2011

8 outfits, 1 GIF

Ik heb zojuist ontdekt hoe je GIF's kunt maken met foto's, nu voel ik me echt slim & heb ik zin om er nog meer te creëren, maar dan moet ik eerst wat meer foto's hebben die ik daarvoor kan gebruiken.
Edit: het enige probleem is dat hij het niet doet. Als je hem toch wil  bekijken, klik er dan op, vreemd genoeg doet -ie het dan wel. Urgh, waarom zie ik op andere blogs wél een functionerend plaatje?

Oké, dit is dus een klein overzichtje van mijn outfits. Niet heel bijzonder, maar geeft wel een leuk overzicht van hoe ik er dagelijks bijloop geloof ik :)

Trouwens, mijn proefwerkweek is over en nu ben ik blij, behalve dat ik mijn cijfers niet wil weten. Oké, sommige proefwerken móeten wel goed zijn gegaan, maar over andere heb ik zo mijn twijfels (en we hebben morgen meteen wiskundeles. Daar gaat mijn goede humeur). Verder heb ik morgen ook een 'Praktische Opdracht Latijn Proefvertaling', wat inhoudt dat ik morgen eigenlijk een soort van mislukte half pww/schooldag-achtig iets heb. Waarom hebben ze het proefwerk Latijn dan niet gewoon een vertaling gemaakt? En waarom moet het meteen na de proefwerkweek? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie!